مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 09:452023-01-31پزشكي

ساخت دومین بیمارستان توانبخشی کشور در یزد


مدیر گروه آموزشی طب فیزیکی و توان بخشی علوم پزشکی شهید صدوقی، گفت: طبق هماهنگی های انجام شده قرار است طی پنج سال آینده دومین بیمارستان توانبخشی کشور در استان یزد ساخته شود.

- دکتر محمدرضا وفایی نسب، مدیر گروه آموزشی طب فیزیکی و توانبخشی علوم پزشکی شهید صدوقی در گفت و گو با خبرنگار فارس از این استان، اظهار کرد: سطح توانبخشی و بازتوانی برای تمام بیماران دچار عارضه با هدف بازگشت به کار و زندگی انجام می شود که در مورد برخی بیماری ها بسیار ساده و کوتاه مدت ولی در مورد برخی دیگر سخت و زمانبر است.

وی افزود:  متاسفانه اغلب مردم بحث توانبخشی را تنها مختص نواقص و بازتوانی در بیماری های مفصلی متصور هستند، این در حالی است اکنون در استان  توانبخشی قلبی و توان بخشی ریوی راه اندازی شده است.

مدیرگروه آموزشی طب فیزیکی و توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به این که بیماران سرطانی برای بازگشت به زندگی عادی به خدمات فیزیوتراپی، کاردرمانی و گفتار درمانی نیاز دارند، گفت: در بخش سرطان به دلیل نداشتن ساختمان و مرکز جامعی، بیماران برای دریافت خدمات توانبخشی به مراکز توانبخشی مربوطه ارجاع می شوند.

دکتر وفایی نسب از تلاش برای راه اندازی بیمارستان توانبخشی در بیمارستان شهید صدوقی یزد خبر داد و تصریح کرد: ایجاد این مرکز توانبخشی دومین مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت دومین بیمارستان توانبخشی کشور در یزد

ساخت دومین بیمارستان توانبخشی کشور در یزد