مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 09:452023-01-31سياسي

افتتاح 50 پروژه محرومیت زدایی و اشتغالزایی توسط سپاه نینوا گلستان


فرماندار سپاه نینوای گلستان با اشاره به پیش بینی سه هزار و 130 برنامه طی دهه فجر توسط سپاه نینوا گلستان، گفت: 50 پروژه محرومیت زدایی و اشتغالزایی در گلستان به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار علی ملک شاهکوهی صبح سه شنبه در نشست خبری به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: سه هزار و 130 برنامه مختلف در شهرها، روستاها و محلات مختلف استان گلستان برای آحاد مردم پیش بینی شده است.

فرمانده سپاه نینوای گلستان افزود: برنامه های پیش بینی شده سپاه نینوا در هفت سرفصل ترسیم شده که این برنامه ها به مناسبت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در قالب 44 برنامه محوری اجرایی می شود که بهره برداری از 50 پروژه اشتغال زا و محرومیت زا از جمله این پروژه ها است.

وی گفت: رویکردهای اصلی برنامه های سپاه گلستان بر سه مبنای جهاد تبیین، امیدآفرینی و نشاط افزایی و جهاد خدمت رسانی طراحی شده است و در همه مناطق روستایی و شهری گلستان اجرا خواهد شد.

ملک شاهکویی افزود: پیش بینی 20 هزار بسته معیشتی برای گروه های کم برخوردار و محروم و همچنین 20 هزار پرس غذای گرم از جمله برنامه های سپاه نینوا گلستان در دهه فجر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 50 پروژه محرومیت زدایی و اشتغالزایی توسط سپاه نینوا گلستان

افتتاح 50 پروژه محرومیت زدایی و اشتغالزایی توسط سپاه نینوا گلستان