مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 09:202023-01-31پزشكي

تعطیلی تعدادی از واحدهای عرضه گوشت در اطراف شیراز


مرحله دوم جلوگیری از فعالیت کشتار غیرمجاز دام از سوی گشت همپوشان شامل کارشناسان مرکز بهداشت شهدای والفجر، شبکه دامپزشکی، نیروی انتظامی، یگان امداد، - اداره راهداری و اتاق اصناف شیراز در محور شیراز - تفیهان و بیدزرد انجام و منجر به تعطیلی تعدادی از واحدهای عرضه گوشت شد.

رییس مرکز بهداشت شهدای والفجر گفت: هرگونه ذبح دام خارج از کشتارگاه های زیر نظارت دامپزشکی ممنوع است و با متخلفان در این زمینه بر اساس قانون برخورد می شود.

به گزاش ایسنا به نقل از علوم پزشکی شیراز، دکتر علیرضا شریعتی اضافه کرد: نیاز است شبکه دامپزشکی، بخشداری ها و دهیاری های شهرستان شیراز نیز در زمینه ممنوعیت ذبح دام در غیر از کشتارگاه صنعتی مشارکت و دستورالعمل های لازم در این زمینه را اجرا کنند.

کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهدای والفجر نیز با بیان این که برخی واحدهای قصابی در حاشیه شهر شیراز اقدام به ذبح دام و عرضه گوشت خارج از چرخه نظارتی و بهداشتی می کنند، گفت: با ادامه این روند و نظارت هایی که از سوی کارشناسان بهداشت محیط انجام شده، با واحدهای متخلف برخورد قاطع قانونی انجام و پنج واحد متخلف در حضور نمایندگان شبکه دامپزشکی، نیروی انتظامی، یگان امداد، اداره راهداری و اتاق اصناف شیراز در محور شیراز - تفیهان و بیدزرد تعطیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی تعدادی از واحدهای عرضه گوشت در اطراف شیراز

تعطیلی تعدادی از واحدهای عرضه گوشت در اطراف شیراز