مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 09:202023-01-31سياسي

اعضای جدید هیأت امنای خانه امیرکبیر تعیین شدند


طی حکمی از سوی استاندار مرکزی، اعضای جدید هیأت امنای خانه امیرکبیر تعیین و فرماندار اراک تا زمان تدوین اساسنامه و ساختار به عنوان رییس هیأت امنا انتخاب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر فرزاد مخلص الائمه طی حکمی مهندس امیر هادی فرماندار اراک را به عنوان رییس هیأت امنای خانه امیرکبیر تعیین کرد.

در متن حکم مذکور خطاب به امیر هادی آمده است: نظر به تعهد و تجربه و به اقتضای مسئولیت جنابعالی به موجب این حکم تا زمان تدوین اساسنامه و ساختار به عنوان رییس هیأت امنای خانه امیرکبیر تعیین می شوید.

در این حکم بر برنامه ریزی هدفمند و بهره گیری از ظرفیت های موجود و مشارکت و هم افزایی دستگاه های اجرایی ذی ربط و تشریک مساعی با صاحب نظران به ویژه اعضای جدید هیأت امنا برای تبدیل خانه تاریخی امیرکبیر در روستای هزاوه به مرکز نشر و ترویج سیره عملی این چهره ارزشمند ملی و نماد وطن دوستی و استعمارستیزی و دین مداری تصریح شده است.

استاندار مرکزی ضمن تقدیر از اعضای قبلی، طی احکام جداگانه ای اعضای جدید هیأت امنای خانه امیرکبیر متشکل از شخصیت های حقوقی، چهره های فرهنگی و اجتماعی و همچنین بانوان را تعیین کرد که بر اساس اعلام استانداری مرکزی، اسامی این افراد متعاقبا اعلام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای جدید هیأت امنای خانه امیرکبیر تعیین شدند

اعضای جدید هیأت امنای خانه امیرکبیر تعیین شدند