مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 09:202023-01-31پزشكي

160 میلیارد تومان تجهیزات پزشکی وارد خراسان جنوبی شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: طی یک سال اخیر 160 میلیارد تومان تجهیزات پزشکی وارد خراسان جنوبی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد موسوی میرزایی صبح دوشنبه در نشست خبری اظهار کرد: امروزه در دور دست ترین روستاها تا شهرهای بزرگ حدی از بهداشت عمومی رعایت می شود که نشان فرهنگ سازی در این زمینه است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه در سال های اخیر فرهنگ سازی مطلوبی در حوزه سلامت صورت گرفت، گفت: دانشگاه علوم پزشکی در سال 65 راه اندازی شد و امروزه با 65 کد رشته و چهار هزار و 12 دانشجو فعالیت دارد.

موسوی میرزایی اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی بیرجند 128 دانشجوی تخصص و 190 دانشجوی تحصیلات تکمیلی دارد که نشان دهنده رشد آموزش پزشکی در خراسان جنوبی است.

وی بیان کرد: دانشگاه بیرجند در رشته هایی چون داخلی، اطفال، بیهوشی، مغز و اعصاب، قلب و جراح عمومی دانشجو می پذیرد و برنامه بر این است که در آینده نزدیک در رشته های تخصصی عفونی، زنان و زایمان و پاتولوژی نیز دانشجو بگیریم.

فعالیت 329 خانه بهداشت در استان رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در زمینه اورژانس جاده ای اظهار کرد: 85 پایگاه اورژانس جاده ای در خراسان جنوبی فعالیت دارد که 115 آمبولانس در این پایگاه ها خدمت ارائه می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

160 میلیارد تومان تجهیزات پزشکی وارد خراسان جنوبی شد

160 میلیارد تومان تجهیزات پزشکی وارد خراسان جنوبی شد