مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 09:202023-01-31اجتماعي

جاده های کوهسرخ لغزنده است؛ رانندگان هوشیار باشند


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کوهسرخ از بارش برف و بروز لغزندگی در محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد ‏و از رانندگان خواست با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

- ‏ رضا فانی مکی در گفت و گو با ایسنا افزود: هم اکنون سه اکیپ در راهدارخانه کوهسرخ مستقر و مشغول برف روبی و شن و نمک پاشی هستند.

وی با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته بیش از 50 تن شن و نمک در سطح راه های مواصلاتی شهرستان پخش شده است، خاطرنشان کرد: هم اکنون یک اکیپ در سمت محور کاشمر و دو اکیپ برف روب و شن و نمک پاش در سمت روستای اکبرآباد تا انتهای حوزه به سمت نیشابور مشغول فعالیت هستند.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کوهسرخ تصریح کرد: اکنون بارش برف را در سطح منطقه داریم، از رانندگان درخواست می شود با توجه به لغزندگی جاده ها با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

‏ وی ادامه داد: هرچند با استقرار راهداری و حمل و نقل جاده ای کوهسرخ یک دستگاه کامیون شن و نمک پاش، لودر، گریدر و سواری پیکاپ به شهرستان اختصاص یافت اما نیاز به یک گریدر دیگر و کامیون شن و نمک پاش ولوو داریم.

فانی مکی عنوان کرد: با توجه به وجود 185 کیلومتر راه روستایی نیاز جدی به یک دستگاه تراکتور برف روب داریم، از سویی چون هنوز نیرویی در شهرستان نداریم برای پشتیبانی نیروهای کاشمر به منطقه می آیند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده های کوهسرخ لغزنده است؛ رانندگان هوشیار باشند

جاده های کوهسرخ لغزنده است؛ رانندگان هوشیار باشند