مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 09:202023-01-31ورزشي

مسابقات دوومیدانی و فوتسال قهرمانی مدارس کشور آغاز شد


با حضور مسئولین کشوری و استانی و همچنین دانش آموزان ورزشکار، سرپرستان، مربیان، عوامل اجرایی، داوران و دانش آموزان شهر بندرعباس، افتتاحیه مسابقات دو ومیدانی و فوتسال قهرمانی مدارس کشور برگزار شد.

- حسین بابویی رییس فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور در آیین افتتاحیه مسابقات دو ومیدانی و فوتسال قهرمانی مدارس کشور، اظهار کرد: ورزش دانش آموزی، مهمترین زیرساخت و معبر ورزش قهرمانی کشور است و به همین منظور باید همه توان و پتانسیل موجود برای برگزاری و ارتقای سطح کمی و کیفی رویدادهای ورزش دانش آموزی به کار گرفته شود.

وی افزود: آموزش و پرورش فقط به مباحث علمی نمی پردازد بلکه با اردوها و مسابقات تلاش می کند تربیت همه ساحته را پیش ببرد، که یکی از نمودهای این برنامه ها مسابقات ورزشی دانش آموزان است.

به گفته بابویی، مسابقات ورزش دانش آموزی در رشته هایی از جمله فوتبال، فوتسال والیبال، دو و میدانی و بسکتبال در شهر هرمزگان، شیراز و خوزستان برگزار می شود که مسیر انتخابی تیم های ملی ورزش دانش آموزی برای مسابقات بین المللی، قاره ای و جهانی پیش رو خواهد بود.

رییس فدراسیون ورزش دانش آموزی کشو ضمن ابراز خرسندی از کیفیت برگزاری مسابقات دو ومیدانی و فوتسال در شهر بندرعباس، بیان کرد: میزبانی استان هرمزگان در سطح بسیارخوبی است و از تمامی عوامل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات دوومیدانی و فوتسال قهرمانی مدارس کشور آغاز شد

مسابقات دوومیدانی و فوتسال قهرمانی مدارس کشور آغاز شد