مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 09:052023-01-31بين الملل

سفر رییس پنتاگون به کره جنوبی و تلاش سئول برای گرفتن تضمین های هسته ای بیشتر


وزرای دفاع ایالات متحده و کره جنوبی امروز (سه شنبه) در سئول گفت وگو خواهند کرد؛ این در شرایطی است که واشنگتن به دنبال اطمینان دادن به این متحد کلیدی آسیایی در مورد تعهدات هسته ای خود در بحبوحه تهدیدهای فزاینده کره شمالی است.

- وزرای دفاع ایالات متحده و کره جنوبی امروز (سه شنبه) در سئول گفت وگو خواهند کرد؛ این در شرایطی است که واشنگتن به دنبال اطمینان دادن به این متحد کلیدی آسیایی در مورد تعهدات هسته ای خود در بحبوحه تهدیدهای فزاینده کره شمالی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، لوید آستین وزیر دفاع آمریکا روز دوشنبه وارد سئول شد و قرار است امروز با لی جونگ-ساپ وزیر دفاع کره جنوبی ملاقات کند که ادامه رایزنی های آنها بعد از مذاکرات امنیتی سالانه ماه نوامبر در واشنگتن به شمار می رود.

تازه ترین نشست در حالی برگزار می شود که کره جنوبی تلاش می کند تا اعتماد به بازدارندگی گسترده آمریکا را تقویت کند؛ توانایی نظامی ایالات متحده، به ویژه نیروهای هسته ای آن برای جلوگیری از حملات به متحدانش.

کره شمالی مجهز به سلاح هسته ای، سال گذشته تعداد بی سابقه ای موشک از جمله موشک های بالستیک قاره پیما که قادر به رسیدن به سرزمین اصلی آمریکا هستند، شلیک کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر رییس پنتاگون به کره جنوبی و تلاش سئول برای گرفتن تضمین های هسته ای بیشتر

سفر رییس پنتاگون به کره جنوبی و تلاش سئول برای گرفتن تضمین های هسته ای بیشتر