مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 09:052023-01-31پزشكي

افزایش مراجعه بیماران قلب و ریه به مراکز درمانی در خوزستان


مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز استمرار هوای آلوده را عامل افزایش مراجعه به اورژانس قلب و ریه در بیمارستان های خوزستان عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهران امین دوشنبه شب در گفتگویی با صدا و سیما اظهار کرد: با توجه به استمرار آلودگی هوا در استان و به ویژه اهواز، تعداد مراجعه افراد به اورژانس بیمارستان ها و به خصوص اورژانس ریه و قلب افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: پوست، ریه، چشم ها، دهان و بینی بخش هایی از بدن هستند که زودتر از سایر اعضا در معرض آلودگی هوا قرار می گیرند و آسیب پذیری بالایی دارند.

امین ادامه داد: هوای آلوده ای که وارد ریه ها می شود، بدون شک تبادل های گازی که قرار است انجام و اکسیژن تحویل خون دهد، مختل می کند و این مسئله باعث مشکلات تنفسی و سپس مشکلات قلبی خواهد شد.

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اضافه کرد: همین مشکلات نیز برای چشم ها، پوست و دهان و بینی به وجود می آید و اگر در بلندمدت این اتفاق رخ دهد، مشکلات مزمن ایجاد می شوند.

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: بروز مشکلات قلبی و ریوی، علاوه بر اینکه باعث افزایش مراجعه ها به بیمارستان ها و مراکز درمانی می شوند، سبب طولانی تر شدن مدت درمان در بیمارستان ها و اورژانس ها خواهد شد؛ بنابراین به مردم و به ویژه اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مراجعه بیماران قلب و ریه به مراکز درمانی در خوزستان

افزایش مراجعه بیماران قلب و ریه به مراکز درمانی در خوزستان