مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 09:022023-01-31پزشكي

از راه اندازی مراکز غربالگری سرطان های شایع بانوان استقبال می کنیم


نشست بررسی راه اندازی مراکز سیار و ثابت غربالگری سرطان های شایع بانوان در هرمزگان با حضور رییس جهاددانشگاهی استان هرمزگان، رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و رییس پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی در سالن جلسات دانشگاه علوم پزشکی استان و به صورت ویدئوکنفراس .

- ایسنا/هرمزگان نشست بررسی راه اندازی مراکز سیار و ثابت غربالگری سرطان های شایع بانوان در هرمزگان با حضور رییس جهاددانشگاهی استان هرمزگان، رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و رییس پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی در سالن جلسات دانشگاه علوم پزشکی استان و به صورت ویدئوکنفراس با تهران برگزار شد.

رییس جهاددانشگاهی استان هرمزگان در این نشست اظهار کرد: محدودیت های هرمزگان و برخی استان های همجوار در زمینه شناسایی و تشخیص زود هنگام این بیماری و عدم دسترسی سریع و آسان این خدمات برای بانوان استان چالشی است که چنانچه مورد پیگیری و اقدام عاجل قرار گیرد، خواهد توانست نجات بخش امنیت جانی، روانی و مالی شمار قابل توجهی از خانواده های این منطقه باشد.

محمد دل پسند افزود: مصوبه مجلس شورای اسلامی در خصوص ماموریت جهاد دانشگاهی برای تشکیل شبکه ملی تشخیص زودرس و درمان سرطان پستان با متولی گری پژوهشکده معتمد جهاد دانشگاهی، آمادگی لازم برای ورود جدی به این موضوع با حمایت مسئو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از راه اندازی مراکز غربالگری سرطان های شایع بانوان استقبال می کنیم

از راه اندازی مراکز غربالگری سرطان های شایع بانوان استقبال می کنیم