مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 08:502023-01-31حوادث

مراقب صفحات جعلی جمع آوری کمک برای مردم خوی باشید


رییس پلیس فتا البرز ضمن هشدار به مردم نوع دوست استان از آنها خواست برای پیشگیری از تخلفات و سوءاستفاده کلاهبرداران، درصورت نیاز کمک های خود به زلزله زدگان شهرستان خوی استان آذربایجان غربی را فقط در اختیار دستگاه های متولی قرار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ رسول جلیلیان گفت: افرادی که قصد کمک به آسیب دیدگان را دارند باید قبل از هر گونه اقدام، تحقیقات لازم را در خصوص کمک رسانی به نیازمندان انجام دهند.

وی افزود: در چنین شرایطی افراد سودجو و کلاهبردار با ایجاد صفحات جعلی در شبکه های اجتماعی با عناوین فریبنده و وابسته به موسسه های خیریه و قرار دادن شماره حساب و نشانی جعلی سعی در جلب اعتماد و کلاهبرداری از مردم را دارند.

سرهنگ جلیلیان گفت: هموطنان برای هرگونه واریز کمک های مالی خود به زلزله زدگان شهرستان خوی ، فقط از طریق مراجع ذیصلاح که توسط رسانه ها و خبرگزاری های رسمی اعلام شده، اقدام و از پرداخت های اینترنتی در سایت های ناشناخته خودداری کنند.

وی در بخش دیگری ازسخنان خود گفت: افرادی که در این شرایط اقدام به انتشار مطالب کذب و شایعه برای تشویش اذعان عمومی کنند، تحت پیگرد قانونی قرار می گیرند.

سرهنگ جلیلیان یادآورشد: این افراد با جلب اعتماد مردم در فضای مجازی و دریافت مبالغی به عنوان کمک به زلزله زدگان، کاربران را به درگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراقب صفحات جعلی جمع آوری کمک برای مردم خوی باشید

مراقب صفحات جعلی جمع آوری کمک برای مردم خوی باشید