مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 08:452023-01-31سياسي

رویداد «تا ثریا و تانا» در اردبیل برگزار می شود


رویداد «تا ثریا و تانا» به همت بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه اردبیل و پارک علم و فناوری استان، اسفند سال جاری در اردبیل برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، رویداد تا ثریا و تانا به همت بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه اردبیل و پارک علم و فناوری استان، اسفند سال جاری در مجموعه فرهنگی هنری فدک اردبیل برگزار خواهد شد.

 فاضل احدی، مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه رویدادهای تانا و تا ثریا جلوه ای از اقتدار علمی است که توسط اندیشمندان و فناوران خلاق و جوان کشور رقم خورده است، اظهار کرد: برگزاری چنین رویداد هایی می تواند موجب هم افزایی و معرفی دستاورد های علمی به شرکت ها و سازمان ها در راستای رفع نیاز های آن ها شود.

وی تصریح کرد: برگزاری این رویدادها روایتی از ظرفیت های موجود برای حل نوآورانه و مبتکرانه مسائل در استان است.

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری با اشاره به اینکه حضور فعال بسیج در نقاط مختلف کشور به گونه ای است که شاید خیلی از سازمان های گستره فعالیت این مجموعه را نداشته باشند، بیان کرد: با این ویژگی و گستره فعالیت می توان به تحقق عدالت اجتماعی و عدالت تولیدی در فعالیت های علمی با استفاده از ظرفیت بسیج امیدوار بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد «تا ثریا و تانا» در اردبیل برگزار می شود

رویداد «تا ثریا و تانا» در اردبیل برگزار می شود