مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 08:402023-01-31ورزشي

آیین نامه ضوابط پوششی بازیگران به زودی ابلاغ می شود


دبیر شورای فرهنگ عمومی و رییس ساماندهی کارگروه مدولباس کشور میگوید آیین نامه ضوابط پوشش بازیگری در محصولات و تولیدات نمایشی توسط کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور تصویب و به زودی ابلاغ می شود.

- خبرگزاری مهر ، گروه فرهنگ و ادب _ زینب رازدشت: یکی از مؤثر ترین و گسترده ترین دستگاه های مهم حوزه رسانه در جهان امروز، تلویزیون است.

این رسانه در مقایسه با دیگر رسانه ها، به دلیل استفاده از جاذبه های تصویری و هنری، تأثیرگذاری بیشتری بر افکار عمومی و رفتار مخاطبان خود دارد.

امروزه تلویزیون ها، تنها اطلاعات لازم برای زندگی در یک جامعه مدرن را به ما نمی دهند؛ بلکه تعیین می کنند که مسئله با اهمیت چیست؟ چه چیز بی اهمیت است؟ مطلوب و نامطلوب چیست؟ برای مثال در تلویزیون طرز لباس پوشیدن، آداب معاشرت یا ورزش کردن، سالم زیستن و … نشان داده می شود.

بنابراین، دیگر نمی توان تلویزیون را وسیله دانست.

از آنجا که رسانه ای همچون تلویزیون می تواند الگویی در بسیاری از رفتارهای افراد باشد، باید در ثانیه به ثانیه آنچه که قرار است از این جعبه جادویی پخش شود، باید شاهد انجام دقت های لازم از سوی دست اندرکاران این امر باشیم.

یکی ازموارد مورد توجه در این امر بحث مد و لباس است؛ موضوعی که بشدت این روزها مورد توجه است و بهتر است بگوییم گاهی شاهد تناقض گویی های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نامه ضوابط پوششی بازیگران به زودی ابلاغ می شود

آیین نامه ضوابط پوششی بازیگران به زودی ابلاغ می شود