مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 08:402023-01-31پزشكي

سه هزار و 986 بیمار سرطانی عضو انجمن عطوفت خراسان شمالی هستند


رییس انجمن حمایت از بیماران سرطانی عطوفت خراسان شمالی گفت: سه هزار و 986 بیمار سرطانی عضو انجمن خیریه عطوفت در این استان هستند که افزایش این بیماری نگران کننده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز سیدحمید حریری، رییس انجمن حمایت از بیماران سرطانی عطوفت خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها با بیان اینکه سه هزار و 986 بیمار سرطانی عضو انجمن عطوفت استان هستند، اظهارکرد: از این تعداد سه هزار و 200 بیمار در حال شیمی درمانی، پرتو درمانی و یا جراحی هستند که 2 هزار و 17 نفر را بانوان تشکیل می دهند و 890 نفر از آنها سرطان رحم و تخمدان دارند.

وی گفت: متاسفانه از این تعداد حدود 100 بیمار سرطانی خانم نیز از سوی همسران خود به خاطر درگیری با این بیماری رها شده اند.

رییس انجمن حمایت از بیماران سرطانی عطوفت خراسان شمالی افزود: جدای از هزینه درمانی روزانه حدود 250 میلیون ریال برای تامین داروی بیماران سرطانی زیر پوشش این نهاد هزینه می شوند.

وی ادامه داد: گوارش شایع ترین نوع سرطان در خراسان شمالی است به گونه ای که از حدود چهار هزار نفر بیمار تحت پوشش این نهاد حمایتی هزار و 206 نفر از آنها سرطان گوارش دارند.

حریری با اشاره به کمک ماهانه 500 تا 200 میلیون تومانی خیران به انجمن عطوفت، خاطرنشان کرد: اینک سه هزار نیکوکار به صورت ثابت ماهانه مبالغی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه هزار و 986 بیمار سرطانی عضو انجمن عطوفت خراسان شمالی هستند

سه هزار و 986 بیمار سرطانی عضو انجمن عطوفت خراسان شمالی هستند