مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 08:202023-01-31اجتماعي

احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه های استان قزوین


شرکت آب منطقه ای قزوین در اطلاعیه ای اعلام کرد با توجه به صدور هشدار نارنجی توسط اداره کل هواشناسی استان قزوین احتمال بارش شدید برف و باران در استان قزوین وجود دارد.

- ایسنا/قزوین شرکت آب منطقه ای قزوین در اطلاعیه ای اعلام کرد با توجه به صدور هشدار نارنجی توسط اداره کل هواشناسی استان قزوین احتمال بارش شدید برف و باران در استان قزوین وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شرکت آب منطقه ای قزوین در اطلاعیه ای نسبت به آبگرفتگی آمده است با معابر قزوین هشدار داد.

در این اطلاعیه آمده است؛ باتوجه به پیش بینی های صورت گرفته و بارش شدید باران احتمال آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل ها در روزهای پیش رو تا پایان هفته وجود دارد.

همچنین رییس این شرکت، از مردم خواست تا در روزهای پیش رو از هر گونه نزدیک شدن، تردد، استقرار و تجمع در حاشیه رودخانه ها، مسیل ها، آبراهه ها، دریاچه سد نهب و زیاران و دیگر تأسیسات آبی و نقاط پر خطر خودداری کنند.

ضرورت دارد که مسئولان و شهروندان ضمن خارج کردن ماشین آلات و ادوات پیمانکاری از بستر و حریم رودخانه ها و مسیل ها جهت آمادگی کامل برای مقابله با حوادت احتمالی موارد ایمنی را کاملاً رعایت کنند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه های استان قزوین

احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه های استان قزوین