مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 08:152023-01-31پزشكي

نمایه شدن فصلنامه «سلامت در حوادث و بلایا» در اسکوپوس


فصلنامه «سلامت در حوادث و بلایا»ی مرکز تحقیقات سلامت در حوادث و بلایای دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی که جزو 20 نشریه برتر سال در حوزه علوم پزشکی کشور شناخته شده، - فصلنامه سلامت در حوادث و بلایا ی مرکز تحقیقات سلامت در حوادث و بلایای دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی که جزو 20 نشریه برتر سال در حوزه علوم پزشکی کشور شناخته شده، برای درج در اسکوپوس (Scopus) پذیرفته شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر شکوفه احمدی، عضو هیات علمی مرکز تحقیقات سلامت در حوادث و بلایای دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی درباره این فصل نامه گفت: فصلنامه سلامت در حوادث و بلایا (Health in Emergencies and Disasters Quarterly) که دارای درجه علمی - پژوهشی است، با ارزیابی و توصیه هیات انتخاب و مشاوره محتوا(CSAB)، برای درج در پایگاه اطلاع رسانی بین المللی Scopus پذیرفته شد.

وی خاطر نشان کرد: این نشریه براساس گزارش های استنادی نشریات مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی که سالانه منتشر می شود، جزو 20 نشریه برتر در حوزه علوم پزشکی کشور شناخته شده بود.

وی با اشاره به اینکه چهار شماره سالانه این فصلنامه، به زبان انگلیسی و به صورت آنلاین منتشر می شود، افزود: این نشریه با هدف ایجاد یک شبکه علمی و بستری آکادمیک برای اشتراک، انتقال و تبادل دانش در زمینه سلامت در حوادث و بلایا و تسهیل انتشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایه شدن فصلنامه «سلامت در حوادث و بلایا» در اسکوپوس

نمایه شدن فصلنامه «سلامت در حوادث و بلایا» در اسکوپوس