مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 08:052023-01-31اجتماعي

کرمانشاه به حالت آماده باش درآمد/ تشدید بارش ها در استان


مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه با اشاره به هشدار قرمز هواشناسی در خصوص تشدید فعالیت سامانه بارشی در استان، گفت: چنانچه در هر نقطه از استان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، هواشناسی در پی ورود سامانه بارش زا به استان  هشدار قرمز صادر کرده و اوج بارش ها را نیز برای امروز، سه شنبه یازدهم بهمن ماه پیش بینی کرده است.

هشدار قرمز به وقوع حتمی سیلاب نیست، بلکه برای آگاهی و آماده باش دستگاه های خدمت رسان و مردم اعلام شده است.

افشین یگانه، مدیرکل بحران استانداری کرمانشاه در خصوص تمهیدات اندیشیده شده در راستای هشدار قرمز هواشناسی، اظهار کرد: شهروندان اگر چنانچه سفر ضروری ندارند با توجه به هشدار قرمز صادر شده از سوی هواشناسی، حتما خودداری کنند و یا اگر نیاز به سفر داشتند با کسب اطلاع از وضعیت راه ها، در طول مسیر با پلیس راه هم همکاری لازم را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: عشایر در یک مکان مناسب و به دور از مسیل ها و سیلاب ها اتراق کنند، آب منطقه ای استان در مسیر رودخانه های حادثه خیز ماشین آلات را مستقر کرده اند.

مدیرکل بحران استانداری کرمانشاه تصریح کرد: شهرداری و آب و فاضلاب کرمانشاه کاملا در حال آماده باش هستند و ضرورت دارد شهروندان از نقاط حادثه خیز همچون آبشوران و قره سو دوری کنند و رفت وآمدی نداشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه به حالت آماده باش درآمد/ تشدید بارش ها در استان

کرمانشاه به حالت آماده باش درآمد/ تشدید بارش ها در استان