مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 07:152023-01-31سياسي

لطیفی: گزارش وضعیت پرداخت حقوق در دستگاه ها ماهیانه به رییس جمهور ارائه می شود


رییس سازمان امور اداری و استخدامی گفت: ما ماهیانه هم به وزرا و هم به آقای رییس جمهور وضعیت پرداخت حقوق در دستگاه ها را به صورت جداگانه گزارش می دهیم.

- میثم لطیفی رییس سازمان امور اداری و استخدامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در مورد ضمانت اجرای مصوبات شورای حقوق و دستمزد و عدم افزایش حقوق دستگاه ها بدون اخذ تأیید این شورا گفت: تمامی دستگاه ها باید این کار را انجام دهند، در غیر این صورت تخلف است و ذیحساب و دستگاه های نظارتی مانند دیوان عدالت اداری، سازمان بازرسی کشور و دیوان محاسبات با آن ها برخورد می کنند.

وی افزود: هم اکنون شورای حقوق و دستمزد نسبت به دوره قبل خیلی فعال تر شده و حدوداً هر یکی دو هفته جلسات این شورا برگزار می شود و اطلاعات جمع آوری و در سامانه حقوق و دستمزد اطلاعات اعتبارسنجی و اعتباربخشی می شود و بعد بر اساس آن ما کار را پیش می بریم.

لطیفی با بیان اینکه این کار سختی است و ان شاءالله به مرور آن را پیش می بریم، اظهار کرد: هم مقاومت در دستگاه های اجرایی زیاد است و هم گاهی اوقات اطلاعات دقیقی وجود ندارد و بعضاً هم ادراک نادرستی نسبت به پرداخت سایر دستگاه ها بین دستگاه ها شکل گرفته که سامانه کمک می کند این امر تسهیل و تسریع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لطیفی: گزارش وضعیت پرداخت حقوق در دستگاه ها ماهیانه به رییس جمهور ارائه می شود

لطیفی: گزارش وضعیت پرداخت حقوق در دستگاه ها ماهیانه به رییس جمهور ارائه می شود