مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 06:452023-01-31اقتصادي

نگرانی از تغییر کاربری چهارباغ / مدیران شهری آزمون سختی دارند


تغییرات صورت گرفته در چهارباغ عباسی مردم اصفهان را دلواپس این محور تاریخی کرده و زمزمه هایی از سواره راه شدن این گذر فرهنگی به گوش می رسد.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: پس از گذشت حدود پنج سال از پیاده راه شدن چهارباغ عباسی به صورت یکپارچه، این روزها خبرهای غیررسمی در فضای عمومی حاکی از طرحی برای تبدیل دوباره این گذر فرهنگی به مسیری برای تردد خودروها و وسایل نقلیه است.

از آذرماه امسال موضوع تغییر فضای چهارباغ عباسی از پیاده راه به سواره راه مطرح شد هرچند که در همان روزهای اول با تکذیب شدید، محمد نورصالحی، رییس شورای اسلامی شهر اصفهان روبرو شد اما هنوز تب این خبر فروکش نکرده و بسیاری از مردم نگران اجرای طرح از جایگاهی بالاتر از سطوح حاکمیت شهری هستند.

این روزها میز و صندلی های کافه رستوران ها از این گذر تاریخی برچیده شده و رواق های مدرسه چهارباغ که عابران در آنها می نشستند با شیشه مسدود شده اند.

در همین ارتباط محمد نورصالحی، رییس شورای شهر اصفهان با اشاره به شایعه ماشین رو شدن دوباره گذر چهارباغ به خبرنگار مهر می گوید: این موضوع در حیطه کاری شورای اسلامی شهر و شهرداری مطرح نشده است.

استقبال مردم از فعالیت های فرهنگی و مذهبی در چهار باغ وی با اشاره به برنامه شورای ششم در رابطه با گذر چهارباغ می افزاید: گذر چهارباغ، یک گذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی از تغییر کاربری چهارباغ / مدیران شهری آزمون سختی دارند

نگرانی از تغییر کاربری چهارباغ / مدیران شهری آزمون سختی دارند