مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 02:522023-01-30اجتماعي

مزایا و معایب محتواهای «شبکه شاد»


پاندمی کووید 19 باعث شد آموزش مجازی به یکی از اصلی ترین روش های تعلیم و تربیت تبدیل شود و مزایای زیادی را به همراه داشته باشد.

در یک مطالعه پژوهشی در همین خصوص، - محققان کشور، نقاط قوت و ضعف شبکه آموزشی مجازی دانش آموزان کشور را مورد بررسی قرار داده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همه گیری ویروس کووید 19 منجر به تغییر و تحولات بسیاری در فعالیت های روزمره بشر در سراسر جهان شد.

بحران ناشی از این ویروس جهش یافته، تقریباً در همه زمینه های اجتماعی، از جمله آموزش، آثار گسترده ای بر جا گذاشت.

این بیماری باعث تعطیلی کلاس های درس در سراسر جهان شد و به طور ناگهانی باعث شد تحصیل چهره به چهره، رویه های خود را در هر جا که ممکن است، اصلاح کند.

بنابراین، از آنجا که بسیاری از کشورها تاکنون چنین بحران اجتماعی را که منجر به تعطیلی مدارس شود، تجربه نکرده بودند، دانش محدودی درباره چگونگی کنارآمدن با وضعیت موجود و چالش های ناشی از یادگیری الکترونیکی بدین شکل وجود داشت.

آن گونه که محققان می گویند، شاید به نوعی، مهم ترین رویداد در آموزش و پرورش، تغییر رویه آموزش از حالت حضوری در مدارس به روش غیرحضوری با عنوان آموزش الکترونیکی بود و می توان ادعا کرد که آموزش الکترونیکی از طریق شبکه های مجازی به بهترین روش برای تبادلات آموزشی بین معلمان و دانش آموزان در دور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزایا و معایب محتواهای «شبکه شاد»

مزایا و معایب محتواهای «شبکه شاد»