مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 01:002023-01-30اجتماعي

آموزش های حفظ محیط زیست در بستر مدارس شکل بگیرد


دهدشت_ رییس آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه گفت: باید آموزش های حفظ محیط زیست در بستر مدارس شکل بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فریدون فاطمی زاده دوشنبه شب در ابتدای برگزاری کارگاه آموزشی محیط زیست، افزود: هیچکس به اندازه آموزش و پرورش برای آموزش بحث های محیط زیستی تأثیر گذار نیست.

وی با اشاره به تدریس درس رسمی انسان و محیط زیست در بین دروس آموزش و پرورش تصریح کرد: با توجه به فرصت کافی، مخاطب ثابت و محتوای آموزشی درست در همه کارها به این موضوع پرداخته می شود.

فاطمی زاده بحث این کارگاه را موضوع مهمی دانست و عنوان کرد: باید به این کره خاکی تب دار و محیط زیستی که خودمان برای رسیدن به آسایش و رفاه بیشتر دست کاری کردیم، کمک کنیم.

وی ابراز داشت: دست کاری در طبیعت، تأثیر گذاری و دخالت بشر به حدی زیاد شده که امروزه علیرغم اینکه رفاه، بزرگترین دغدغه ذهنی ما استمرار حیات نسل امروز و آینده است.

رییس آموزش و پرورش کهگیلویه ادامه داد: با این اقدامات و بلاهایی که بشر در طی دو قرن اخیر بر سر محیط زیست آورده، حیات بشری به مخاطره افتاده است.

فاطمی زاده بیان کرد: هر جا به محیط پیرامون خود نگاه کنیم نشانه هایی از بی رحمی بشر را خواهیم دید و می طلبد امروز بچه هایی را که آینده سازان جامعه هستند، آموزش بدهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش های حفظ محیط زیست در بستر مدارس شکل بگیرد

آموزش های حفظ محیط زیست در بستر مدارس شکل بگیرد