مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 23:252023-01-30سياسي

70درصد نانوایی های گلستان به سوخت دوم مجهز می شوند


مدیرکل مدیریت بحران گلستان گفت که با برنامه ریزی انجام شده 70 درصد نانوایی های گلستان تا پایان سال به سوخت دوم مجهز می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نعمت حاجی زاده شامگاه دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران گنبدکاووس اظهارکرد: قبل از سرمای اخیر براساس اظهار متولیان، 50 درصد نانوایی های گلستان مجهز به سوخت دوم بود ولی در عمل برخی نانوایی ها آن را نصب نکرده و برخی روش بهره برداری از آن را آموزش ندیده بودند.

مدیرکل مدیریت بحران گلستان افزود: با تشکیل تیم های نظارتی در تلاش هستیم تا پایان سال 70 درصد نانوایی های استان را مجهز به سوخت دوم کنیم.

وی گفت: باید مدیران دستگاه های اجرایی سواد مدیریت بحران داشته باشند تا با مطالعه و اشرافیت به وظایف در شرایط وقوع حادثه موجب کاهش آسیب شوند.

حاجی زاده گفت: باید با بهره گیری از روش های نوین آمادگی، آمادگی نظام حکمرانی را بالا برده تا در زمان بحران پاسخ مناسب و یکپارچه داشته باشیم.

مهدی دهرویه، فرماندار ویژه گنبدکاووس هم در این جلسه با تاکید بر آمادگی روحی و ذهنی در شرایط بحرانی گفت باید نگاه پدافندی قوی به بحران داشته باشیم و با تمرین و آموزش این نگاه را به جامعه انتقال دهیم.

وی افزود: در یک کارگروه ویژه باید ساختمان های ناایمن شهرستان را شناسایی و به مالکان اخطارهای لازم برای مقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70درصد نانوایی های گلستان به سوخت دوم مجهز می شوند

70درصد نانوایی های گلستان به سوخت دوم مجهز می شوند