مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 22:252023-01-30سياسي

فوت ناگوار یک عالم دینی در روستای کلاته سنندج


مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور با اشاره به آتش زدن منزل ماموستا یوسف محمدی، امام جمعه روستای کلاتی و فوت این عالم دینی بر اثر این حادثه ناگوار، - گفت: این ماموستا هیچ دغدغه ای جز ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی و اسلامی نداشتند.

حجت الاسلام سعید عسکری، امروز دوشنبه(10بهمن ) در جمع رسانه های گروهی استان گفت: تمام مسئولان نظامی و انتظامی پیگیر این حادثه ناگوار هستند و با بانیان این حادثه برخورد قاطع می شود اما دشمنان از این حوادث به عنوان یک دستاویز برای توطئه های خود استفاده کرده اند.

حجت الاسلام عسکری اظهار کرد: کمیته تقریب مذاهب اسلامی با رویکرد مردمی برنامه هایی را در دهه فجر امسال اجرایی خواهد کرد، که امسال تلاش بر مردمی برگزار شدن برنامه های گرامیداشت دهه فجر بوده است.

وی با اعلام اینکه حضور مسئولان در این چند سال اخیر بین مردم کمرنگ شده است، افزود: در این راستا تلاش شده تا در این ایام حضور مسئولان بین مردم پرا ر رنگ تر و اثرگذارتر شود.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور افزود: یکی دیگر از برنامه های کمیته تقریب مذاهب اسلامی برگزاری یادواره ها و تحلیل از خانواده شهدا و ایثارگران بوده است.

وی با اعلام اینکه سفر نماینده ولی فقیه در استان کردستان بیجار، مریوان، قروه دیواندره و سقز یک کی دیگر از این برنامه ها بوده است، افزود: در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت ناگوار یک عالم دینی در روستای کلاته سنندج

فوت ناگوار یک عالم دینی در روستای کلاته سنندج