مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 22:212023-01-30سياسي

نقش و جایگاه کتابداران در جامعه حفظ و همواره ارتقاء یابد


مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان بر لزوم بهره مندی از نظرات کتابداران در پیشبرد اهداف و برنامه های این نهاد تأکید کرد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان بر لزوم بهره مندی از نظرات کتابداران در پیشبرد اهداف و برنامه های این نهاد تأکید کرد.

سیدسجاد راستخانه دهم بهمن در دیدار با کتابداران شهرستان الیگودرز ضمن ابراز خرسندی به منظور حضور در جمع اهالی کتاب و کتابخوانی، اظهار کرد: کتابداری همانند معلمی از جایگاه حساسی برخوردار است و باید نقش و جایگاه آن در جامعه حفظ و همواره ارتقاء یابد، به طور قطع کتابدار برای راهنمایی مفید و سازنده به مراجعان و جذب هرچه بیشتر مخاطب، خود نیز باید اهل مطالعه و کتابخوان باشد.

وی ادامه داد: فضای مجازی امروز موجب شده که عموم مردم به ویژه جوانان و نوجوانان را از کتاب و کتابخوانی دور نگه داشته و بیشتر اوقات فراغت این قشر در شبکه های اجتماعی می گذرد که کتابداران باید در این شرایط حضور پررنگ تری در فضای مجازی با انجام تبلیغات مناسب با هدف جذب جوانان و نوجوانان به محیط کتابخانه ها داشته باشند و به نوعی تهدید را به فرصت تبدیل کنند.

راستخانه با تأکید بر استفاده از نظرات کتابداران در پیشبرد اهداف کتابخانه های عمومی لرستان، تصریح کرد: اعتقاد دارم استفاده از خرد جمعی به ویژه بهره مندی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش و جایگاه کتابداران در جامعه حفظ و همواره ارتقاء یابد

نقش و جایگاه کتابداران در جامعه حفظ و همواره ارتقاء یابد