مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 22:202023-01-30سياسي

ویژه برنامه های دهه فجر سپاه در قم تشریح شد


در دهه فجر امسال 10 ایستگاه انقلاب با رویکرد فرهنگی در سطح مناطق مختلف استان برپا خواهد شد که به پخش سرودهای انقلابی و اجرای دیگر برنامه های متنوع می پردازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، سردار مهدی کبیری پور امروز در نشست خبری تشریح برنامه های ایام الله دهه فجر گفت: امسال برنامه های دهه فجر به دلیل جنگ نرم شدید دشمنان در ماه های اخیر از حساسیت بیشتری برخوردار است و به همین دلیل سپاه و بسیج برنامه های متنوع و گسترده ای را برای نمایش عرصه های خدمت رسانی نظام اسلامی به مردم و امیدآفرینی در میان اقشار مختلف استان قم تدارک دیده اند.

وی افزود: برنامه ها با برگزاری آیین نمادین بیعت نیروهای مسلح با آرمان های امام راحل آغاز می شود که در جریان آن گروه هایی از سپاه و بسیج پس از زیارت بارگاه حضرت معصومه(س) به سمت بیت امام راحل حرکت کرده و آن مکان را گلباران می کنند.

کبیری پور در ادامه به سایر برنامه های تدارک دیده شده برای این ایام اشاره کرد و گفت: امسال برنامه های سپاه و بسیج قم در قالب عنوان راهبردی ایران مقتدر در بخش های مختلفی همچون پویش نور امید، پویش صدای انقلاب، پویش قله های جهان، پویش چی بودیم و چی شدیم و ایجاد ایستگاه های فرهنگی در سطح استان با عنوان ایستگاه انقلاب، برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه های دهه فجر سپاه در قم تشریح شد

ویژه برنامه های دهه فجر سپاه در قم تشریح شد