مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 22:152023-01-30اجتماعي

22 فضای آموزشی و ورزشی در ایلام افتتاح می شود


در دهه فجر، 22 فضای آموزشی و ورزشی در ایلام افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جلال حمره عصر دوشنبه در نشست با جمعی از نمایندگان و اولیا دانش آموزان با اشاره به برنامه ریزی برای نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس این استان گفت: در حال حاضر ساخت 48 باب فضای آموزشی و ورزشی با اعتباری بیش از یک هزار و 500 میلیارد ریال در سطح استان در دست اجرا است.

وی با تاکید بر استفاده از علوم نوین مهندسی و دوست دار محیط زیست، این اقدام را در راستای توجه به سند بنیادین آموزش و پرورش به منظور ساخت مدارس همسو با محیط زیست دانست و افزود: مدرسه سبز علاوه بر ارائه دروس لازم به دانش آموزان به آن ها روش های سازگاری با محیط زیست را آموزش می دهد و دانش آموزان را با نحوه مدیریت انرژی و چگونگی حفاظت از منابع خدادادی و محیط زیست آشنا می نماید.

مدیر کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام تاکید کرد: در سال جاری 28 فضای آموزشی و ورزشی با ظرفیت 112 کلاس و زیر بنای 18 هزارو 115 متر مربع و اعتباری معادل 122 میلیارد تومان تحویل آموزش داده شده است.

وی در ادامه به افتتاح 22 فضای آموزشی و ورزشی در دهه مبارک فجر اشاره و اظهار کرد: برای ساخت این اماکن 820 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22 فضای آموزشی و ورزشی در ایلام افتتاح می شود

22 فضای آموزشی و ورزشی در ایلام افتتاح می شود