مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 22:002023-01-30سياسي

آزادی 68 زندانی و توزیع 7 هزار بسته معیشتی به همت بسیج حقوقدانان قم


مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان قم از آزادی 18 زندانی به همت خیرین حقوقدانان قم از ابتدای سال جاری خبر داد و گفت: طی دو سال گذشته 68 زندانی با کمک این سازمان آزاد شدند و 7 هزار بسته معیشتی در میان خانواده زندانیان توزیع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، حسین کاظمی در بازدید فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) از سازمان بسیج حقوقدانان قم، طی سخنانی بیان کرد: طی دو سال گذشته افزون بر 7 هزار بسته معیشتی بین خانواده زندانیان و یکی از مناطق کم برخوردار استان توزیع شده است.

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان قم اضافه کرد: با همکاری حقوقدانان جهادی جلسات مستمر مشاوره ای و آگاهی بخشی در زندان ها و سطوح مختلف و موردنیاز استان با حضور وکلا و مشاوران بسیجی در حال انجام است.

کاظمی با اشاره به برگزاری چندین همایش با موضوع تبیین مسائل روز کشور و منطقه، گفت: همسویی و ارتباط خوبی بین این سازمان و نهادهای بالادستی قوه قضاییه حاکم است.

وی آگاهی بخشی و جلسات مشاوره ای را از مهم ترین کار ویژه بسیج حقوقدانان قم در قالب اردوهای جهادی یادکرد و افزود: به موازات حضور وکلا و مشاوران بسیجی در برنامه های جهادی، دوره های توانمندسازی و ارتقای علمی اعضای این سازمان نیز در قالب دوره های مختلف انجام می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 68 زندانی و توزیع 7 هزار بسته معیشتی به همت بسیج حقوقدانان قم

آزادی 68 زندانی و توزیع 7 هزار بسته معیشتی به همت بسیج حقوقدانان قم