مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 21:502023-01-30سياسي

رقابت نهایی 1400 نفر از خانواده کارکنان سپاه در مسابقات قرآن


مسئول سازمان فرهنگی خانواده سپاه از رقابت نهایی یک هزار و 400 نفر، در دوازدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خانواده های کارکنان سپاه پاسداران به میزبانی مشهد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، حجت کاظم الاسلام زنگنه در افتتاحیه دوازدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خانواده های کارکنان سپاه پاسداران که در مجتمع فرهنگی امامت مشهد برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مأموریت های سازمان فرهنگی خانواده، تشکیل و تحکیم و تعالی خانواده کارکنان سپاه پاسداران است.

مسئول سازمان فرهنگی خانواده سپاه پاسداران تصریح کرد: برای تحقق این طرح برنامه هایی با اولویت موضوع قرآن، عترت، احکام و سبک زندگی دینی در مصون سازی خانواده از تهاجم فرهنگی و شبکه های مجازی داریم.

 وی با اشاره به اینکه اولویت اول این مجموعه قرآن و عترت است و به حول قوه الهی از باب قرآن و عترت شهر مقدس مشهد را برای میزبانی انتخاب کردیم، تصریح کرد:  مرحله نهایی دوازدهمین دوره مسابقات خانواده ها در کنار بارگاه ملکوتی امام رضا علیه السلام برگزار می شود که در دوره مقدماتی با بیش از 24 هزار نفر آغاز شد و 12 هزار نفر به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

زنگنه بیان کرد: از این تعداد هزار و 400 نفر به مرحله نهایی راه پیدا کردند که ان شاءالله این رقابت قرآنی بسیار سالم  از فردا صبح د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت نهایی 1400 نفر از خانواده کارکنان سپاه در مسابقات قرآن

رقابت نهایی 1400 نفر از خانواده کارکنان سپاه در مسابقات قرآن