مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 21:402023-01-30سياسي

تشریح بخش های 18 گانه هفتمین جشنواره فصلی قرآن سوادکوه


رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان های سوادکوه و سوادکوه شمالی با اشاره به دهه فجر قرآنی در سوادکوه به تشریح بخش های 18 گانه هفتمین جشنواره فصلی قرآن اشاره کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، حجت الاسلام مهدی صداقتی شامگاه امروز در جمع مدیران و مربیان قرآنی و مدیران جلسات خانگی قرآن شهرستان های سوادکوه و سوادکوه شمالی با اشاره به اهمیت فعالیت های قرآنی برای تعالی فرد و جامعه، گفت: ارتقای فعالیت های قرآنی در بخش های مختلف نیازمند مشارکت علاقمندان به آموزه های قرآنی و دینی دارد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان های سوادکوه و سوادکوه شمالی به برنامه ریزی برای برگزاری هفتمین جشنواره فصلی قرآنی سوادکوه اشاره کرد و افزود: هفتمین جشنواره فصلی قرآنی در 18 بخش حفظ، مفاهیم، قرائت، مقاله، فعالیت رسانه ای، کلیپ قرآنی، شعر، داستان، خاطره نویسی، نقاشی، خوشنویسی، عکس، تدریس برتر مربیان، محصولات فرهنگی، طرح های ابتکاری قرآنی، اذان، تواشیح یا سرود و مجری قرآنی در مناسبت های دهه فجر و اختتامیه آن به مناسبت نیمه شعبان در اواسط اسفند ماه برگزار می شود.

وی به تشریح بخش های 18 گانه جشنواره فصلی قرآن اشاره و خاطرنشان کرد: بخش حفظ در رده سنی بالاتر و پایین تر از 15 سال در جزء 30 و جزء دلخواه در 12 بهمن ماه و از ساعت 10 صبح همزمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح بخش های 18 گانه هفتمین جشنواره فصلی قرآن سوادکوه

تشریح بخش های 18 گانه هفتمین جشنواره فصلی قرآن سوادکوه