مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 21:252023-01-30سياسي

70 اثر در دبیرخانه استانی کنگره ملی شعر داوری شد


مدیر ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس استان مرکزی گفت: 70 اثر در دبیرخانه استانی به مرحله نهایی داوری راه یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بابک روزبه عصر دوشنبه در مراسم تقدیر از برگزیدگان بیست و چهارمین کنگره ملی شعر دفاع مقدس و مقاومت اظهار کرد: شعر انعکاس تفکر تأثیرگذار در بستر اجتماع است و چه فرخنده این تفکر، تفکر دفاع از کشور و اسلام باشد.

وی افزود: مرحله استانی بیست و چهارمین کنگره ملی شعر دفاع مقدس و مقاومت در استان مرکزی فرصت دوباره ای جهت ایجاد یک جریان شعری منظم در سال 1401 در کشور شد.

روزبه ادامه داد: استان مرکزی که مهد شاعران و فرهیختگان علم و ادب بوده است به نوبه خود پس از انجام فراخوان در اوایل شهریورماه به موازات سایر استان های کشور توسط دبیرخانه دائمی استانی و تمدید آن تا پایان آبان ماه و معرفی داوران جشنواره متشکل از شاهرخ حکمت، فاطمه قهرمانی و پاییز رحیمی که از هیئت علمی دانشگاه و شاعران خوب کشور هستند انتخاب و به داوری آثار پرداختند.

وی اضافه کرد: بعد از پالایش آثار در دبیرخانه 70 اثر به مرحله نهایی داوری راه یافت و در نهایت 8 اثر برگزیده و 3 اثر تقدیری با نظر هیئت داوران انتخاب و به دبیرخانه ملی معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 اثر در دبیرخانه استانی کنگره ملی شعر داوری شد

70 اثر در دبیرخانه استانی کنگره ملی شعر داوری شد