مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 21:062023-01-30سياسي

شعر مهمترین ابزار جهاد تبیین است


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: شعر یکی از مهمترین ابزارها و ارکان جهاد تبیین است و شاعران نقش برجسته ای در این مسیر دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ غلامرضا کریمی عصر دوشنبه در مراسم تقدیر از برگزیدگان بیست و چهارمین کنگره ملی شعر دفاع مقدس و مقاومت اظهار کرد: شعر یکی از مهمترین ابزارها و ارکان جهاد تبیین است و با توجه به اهمیت این فریضه مهم شاعران و هنرمندان نقش برجسته ای در مقابله با جنگ شناختی و از آن مهم تر تحریف و فراموشی حماسه ها دارند.

وی افزود: استفاده از ابزار شعر برای تبیین حماسه ها و دفاع از ارزش های اسلامی و انقلابی تحول آفرین است چراکه هر فعالیتی در قالب هنر جا بگیرد علاوه بر اثرگذاری ماندگاری زیادی داشت.

کریمی بیان کرد: بیست و چهارمین دوره کنگره ملی شعر دفاع مقدس با ارائه فعالیت های مهم و فاخر در حوزه های ادبی و دفاع مقدس با استقبال خوب و قابل توجه هنرمندان برگزار شد و استان مرکزی بار دیگر در این دوره افتخارات قابل توجهی کسب کرد.

وی ادامه داد: کنگره ملی شعر دفاع مقدس در راستای کشف استعدادها و توانمندی ها در حوزه شعر انقلاب و دفاع مقدس گام بلندی برداشته است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی اضافه کرد: بیست و چهارمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت در بخش ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعر مهمترین ابزار جهاد تبیین است

شعر مهمترین ابزار جهاد تبیین است