مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 20:502023-01-30اقتصادي

6000 میلیارد تومان برای طرح های آبرسانی نیاز است


6 هزار میلیارد تومان منابع به صورت ملی برای تکمیل طرح های آبرسانی در شهرهای مختلف استان اردبیل نیاز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید حامد عاملی عصر دوشنبه در دیدار با تعدادی از نخبگان و فعالان اجتماعی در اردبیل اظهار کرد: هشت شهر در استان اردبیل با تنش آبی روبه رو هستند که سعی ما بر این است تا با اخذ مجوز ماده 23 از محل اعتبارات ملی، تأمین منابع برای اجرای طرح های پیشگیرانه را در اولویت قرار دهیم.

وی از آبرسانی به 454 روستا با همکاری بسیج سازندگی خبر داد و تصریح کرد: آبرسانی به 120 روستا تا آخر امسال تکمیل و آماده بهره برداری خواهد شد.

استاندار اردبیل به فعالیت های انجام شده در حوزه تقویت فرودگاه اردبیل و پارس آباد و دایر شدن پروازهای متعدد به این فرودگاه خبر داد و گفت: برای زیرساخت فرودگاه پارس آباد 60 میلیارد تومان اعتبار هزینه شد تا مدرن ترین دستگاه کمک ناوبری خریداری و به باند دوم فرودگاه اردبیل انتقال داده شود.

عاملی از کاهش ابطال پروازهای فرودگاه اردبیل تا 12 مورد خبر داد و افزود: امیدواریم با تجهیز فرودگاه پارس آباد مشکلات این فرودگاه نیز به سرعت حل شود.

وی منابع درآمدی دولت را نفت و مالیات با ظرفیت محدود اعلام کرد و ادامه داد: نه تنها درآمد ثابت کشور افزایشی نداشته بلکه با توجه به رشد هزینه ها ما با شرایط متفاوتی روبه ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6000 میلیارد تومان برای طرح های آبرسانی نیاز است

6000 میلیارد تومان برای طرح های آبرسانی نیاز است