مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 20:352023-01-30اجتماعي

مصوبه رتبه بندی معلمان مهرآفرین ابهام دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در حاشیه آیین اختتامیه جشنواره کتاب رشد و در جمع خبرنگاران در خصوص تغییرات بودجه گفت: - ، ولی امیدواریم مشکل بزودی برطرف شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در حاشیه آیین اختتامیه جشنواره کتاب رشد و در جمع خبرنگاران در خصوص تغییرات بودجه گفت: ما همیشه این موضوع را مطرح کردیم که بودجه آموزش و پرورش علی رغم اینکه در دولت سیزدهم وضع بهتری پیدا کرده، رشد داشته است، اما به علت توجه به سند تحول بنیادین و اقداماتی که ما در حال انجام هستیم؛ بودجه آموزش و پرورش هم نیازمند تقویت و هم نیازمند چرخش روش های تأمین آن است.

نوری با بیان اینکه برخی از روش های تأمین بودجه در درون آموزش و پرورش است؛ گفت: این موضوعات را شروع کردیم؛ همه دست اندرکاران که در حوزه بودجه به ما کمک می کنند و همکاران در دولت، تاکید دارند که آموزش و پرورش در اولویت قرار بگیرد.

گروه های جهادی و خیرین هم در امر تعلیم و تربیت کمک زیادی به ما می کنند.

وی در خصوص آخرین وضعیت رتبه بندی معلمان مهرآفرین گفت: موضوع مهرآفریننان انجام شده است، اما در مصوبه تأمین اعتبار آنان ابهامی وجود دارد که آن ابهام باید برطرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبه رتبه بندی معلمان مهرآفرین ابهام دارد

مصوبه رتبه بندی معلمان مهرآفرین ابهام دارد