مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 20:152023-01-30بين الملل

زخمی شدن 15نظامی سوری در انفجار بمب کنار جاده ای


بر اثر انفجار بمب کنار جاده در مسیر درعا به دمشق، 15 نفر از نیروهای امنیت داخلی سوریه زخمی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری سانا، وزارت کشور سوریه در بیانیه ای اعلام کرد: نیروهای امنیت داخلی در جریان انجام مأموریت خود و در مسیر بازگشت به دمشق با یک بمب کنار جاده ای هدف حمله تروریستی قرار گرفتند که بر اثر آن 15 نفر زخمی شدند که حال 7 نفر از آنها وخیم است.

در بیانیه وزارت کشور سوریه آمده است: نیروهای گشتی پلیس بلافاصله پس از انفجار بمب، خود را به محل انفجار رساندند و عملیات امدادرسانی به مجروحان آغاز شد و تحقیقات برای شناسایی عوامل بمبگذاری و انجام اقدامات حقوقی لازم علیه آنها ادامه دارد.

استان درعا در اوایل مرداد 1397 و با شکست داعش و دیگر تروریست ها توسط ارتش سوریه آزاد شده بود، اما هنوز هم هسته های خفته گروه های تروریستی در این استان فعال است و بعضاً دست به اقدامات تروریستی می زنند.

یکی از مشکلات درعا هم مرزی با اردن می باشد و تروریست ها می توانند از این کشور انواع سلاح و مهمات را وارد کنند و به راحتی به آن رفت وآمد داشته باشند.

نیروهای نظامی و امنیتی سوریه در روزهای اخیر موفق شدند که یک انبار بزرگ سلاح و مهمات تروریست ها را در یکی از محله های شهر درعا و در خانه یکی از سرکرده های داعش کشف و ضبط کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زخمی شدن 15نظامی سوری در انفجار بمب کنار جاده ای

زخمی شدن 15نظامی سوری در انفجار بمب کنار جاده ای