مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 20:152023-01-30ورزشي

صدرنشینی شهرداری گرگان در لیگ برتر بسکتبال


جایگاه تیم ها در هفته بیست و دوم و پایانی رقابت های لیگ برتر بسکتبال مشخص شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، نتایجی که در هفته بیست و دوم لیگ برتر بسکتبال کشور رقم خورد به شرح زیر است: آویژه صنعت پارسا مشهد 87_ ذوب آهن اصفهان 84 شهرداری گرگان 20 _صنعت مس رفسنجان 0 صنعت مس کرمان 65 _ کاله مازندران 64 مهرام تهران  83_پالایش نفت آبادان 72 توفارقان آذر شهر 72– رعد پدافند هوایی تهران 75 فولاد هرمزگان 65  _نبوغ اراک 57 با پایان مرحله مقدماتی اول ؛ تیم های اول تا چهارم دریک گروه ، تیم های پنجم تا هشتم همچنین نهم تا دوازدهم در دو گروه دیگر درمرحله مقدماتی دوم به مصاف هم می روند.

پس از پایان این مرحله و احتساب امتیازات هر تیم در گروهی که قرار گرفته ؛ تیم های  نهم تا دوازدهم برای فراراز سقوط می جنگندبطوریکه  تیم نهم با دوازدهم و دهم با یازدهم در مرحله پلی آف به مصاف هم می روند و دو تیم  بازنده در مجموع به دسته ی پایینترسقوط می کنند .

همچنین در مرحله پلی آف تیم های اول با هشتم ، دوم با هفتم ، سوم با ششم و چهارم با پنجم  هم بصورت سه پیروزی از پنج بازی باهم رقابت می کنند تا چهار تبم برتر مشخص شوند .

جایگاه تیم ها در پایان مرحله مقدماتی اول به شرح زیر است : گروه A 1–شهرداری گرگان _42 امتیاز 2–ذوب آهن اصفهان _38 امتیاز 3–کاله مازندران _37امتیاز 4–پالایش نفت آبادان_ 36


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدرنشینی شهرداری گرگان در لیگ برتر بسکتبال

صدرنشینی شهرداری گرگان در لیگ برتر بسکتبال