مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 20:052023-01-30سياسي

دهه فجر در شیراز 112 پروژه افتتاح یا کلنگ زنی می شود


شهردار شیراز اعلام کرد که 112 پروژه بزرگ عمرانی با اعتباری بالغ بر 13هزار و 410 میلیارد تومان در دهه فجر افتتاح یا کلنگ زنی می شود.

  - محمدحسن اسدی دوشنبه 10 بهمن در یک نشست خبری مشترک با حضور رییس و تعدادی از اعضای شورای شهر شیراز ضمن تبریک ولادت امام علی(ع) و فرارسیدن دهه پرفروغ فجر بیان کرد: درصورتی که مصوبات به نحو شایسته پیگیری شود، شکی نیست که شیراز 1404 با شیراز امروز در همه ابعاد و زمینه ها بسیار متفاوت خواهد بود.

او با بیان اینکه امسال به دلیل تعداد و تنوع پروژه ها برنامه های افتتاح و کلنگ زنی شهرداری شیراز طی 2 ماه آینده در 5 یا 6 مرحله اجریی می شود، ادامه داد: جشنواره پروژه های عمرانی در قالب جهش عمرانی کلانشهر شیراز از ابتدای دهه فجر تا نیمه شعبان ادامه خواهد داشت.

به گفته شهردار شیراز، طی فرآیند تعریف شده، از میان 168 طرح، 112 پروژه به ارزش 13 هزار و410 میلیارد تومان است.

اسدی با بیان اینکه پروژه های دهه فجر شهر شیراز در حوزه های عمرانی، خدماتی، گردشگری و رفاهی و حمل ونقل ریلی است، اظهار کرد: در حوزه حمل ونقل ریلی دو پروژه کلان خواهیم داشت که شروع عملیات اجرایی خط 3 متروی شیراز به همراه کلنگ زنی 3 ایستگاه به ارزش پنج هزار و 700 میلیارد تومان و بهره برداری از فاز نخست خط 2 مترو شیراز به ارزش 3 هزار میلیارد تومان تقدیم به شهروندان س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهه فجر در شیراز 112 پروژه افتتاح یا کلنگ زنی می شود

دهه فجر در شیراز 112 پروژه افتتاح یا کلنگ زنی می شود