مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 19:552023-01-30سياسي

اندیشکده های حکمرانی برای استفاده از نظرات نخبگان پایه ریزی شد


معاون پشتیبانی و مدیریت منابع انسانی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد اندیشکده های حکمرانی استانی برای استفاده حداکثری از ظرفیت نخبگان و تجربه صاحبنظران و محققان کشور در جهت اصلاح نظام حکمرانی و مردمی سازی امور مختلف پایه ریزی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، محمد فرهادی امروز با بیان این مطلب در مراسم افتتاح اندیشکده حکمرانی و قانون گذاری استان خراسان جنوبی که در دانشگاه بیرجند برگزار شد افزود: با تأسیس اندیشکده حکمرانی و قانونگذاری از نظرات نخبگان، دانشگاهیان و خبرگان اجرایی واجد شرایط هر استان به عنوان بازوهای مشورتی و کارشناسی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی با مدیریت غیرمتمرکز و استقرار در مراکز استانی، براساس دستورالعمل ابلاغی استفاده می شود تا شیوه حکمرانی در صورت لزوم اصلاح و قوانین جدید تصویب شود.

وی اظهار داشت: مرکز پژوهش های مجلس با قدمت 34 ساله توانسته اتاق فکر نمایندگان، کمیسیون ها، معاون و مدیران مجلس شورای اسلامی در دوران های مختلف باشد اما این مرکز به این نتیجه مهم رسیده که با مدل فکری تاکنون یکسری اهداف محقق شده و برخی اهداف هم به نتیجه نرسیده است.

معاون پشتیبانی و مدیریت منابع انسانی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: اندیشکده های حکمرانی استانی در راستای تحقق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اندیشکده های حکمرانی برای استفاده از نظرات نخبگان پایه ریزی شد

اندیشکده های حکمرانی برای استفاده از نظرات نخبگان پایه ریزی شد