مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 19:472023-01-30فرهنگي

برگزاری سومین جشنواره سراسری اقوام ایران زمین


معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی لرستان از اعلام فراخوان سومین جشنواره سراسری اقوام ایران زمین، خبر داد.

- امین آزادبخت دهم بهمن ماه اظهار کرد: به همت مرکز تخصصی فرهنگ و ادبیات بومی جهاد دانشگاهی لرستان سومین دوره جشنواره سراسری اقوام ایران زمین در سه بخش علمی، فرهنگی و هنری برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بخش علمی این جشنواره با رویکرد لرستان شناسی برگزار و طی آن، از زمان اعلام فراخوان جشنواره تا زمان افتتاحیه، رویدادهای مختلفی شامل کارگاه ها، سمینارها و بازدیدهای متعدد علمی برگزار می شود، افزود: پایگاه اصلی و محل برگزاری رویدادهای علمی این جشنواره، دانشگاه لرستان با محوریت مرکز لرستان شناسی این دانشگاه و مرکز تخصصی فرهنگ و ادبیات بومی خواهد بود.

آزادبخت با بیان اینکه بخش هنری جشنواره سراسری اقوام ایران زمین به جامعه دانشجویی اختصاص داشته و در دو محور مسابقه عکاسی و تایپوگرافی نام مقدس ایران برگزار خواهد شد، گفت: در این راستا دانشجویان و هنرمندان می توانند آثار خود را با موضوع فرهنگ اقوام ایرانی و همچنین حروف چینی نام ایران به دبیرخانه این جشنواره به نشانی Roytab.

ir/iranzamin3 مراجعه کنند.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی لرستان با بیان اینکه بخش فرهنگی جشنواره سراسری اقوام ایران زمین همزمان با ایام افتتاحیه، در اردیبهشت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری سومین جشنواره سراسری اقوام ایران زمین

برگزاری سومین جشنواره سراسری اقوام ایران زمین