مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 19:352023-01-30سياسي

تاکید مهدی طائب بر لزوم حفظ جان امام زمان (عج) از ترور


مهدی طائب رییس شورای قرارگاه راهبردی عمار حفظ جان امام زمان(عج) از ترور را لازم دانست و تأکید کرد: بنابراین ما باید در حفاظت و امنیت فیزیکی به نقطه ای برسیم که چنین شرایطی را برای حضرت به وجود آوریم؛ - مهدی طائب رییس شورای قرارگاه راهبردی عمار حفظ جان امام زمان(عج) از ترور را لازم دانست و تأکید کرد: بنابراین ما باید در حفاظت و امنیت فیزیکی به نقطه ای برسیم که چنین شرایطی را برای حضرت به وجود آوریم؛ در این عرصه نیز ما پیشتاز هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از رسا، مهدی طائب رییس شورای قرارگاه راهبردی عمار در سومین نشست ملی شهید امنیت آرمان عزیز ، برای رسیدن به تمدن اسلامی که زمینه سازی برای ظهور است، ابرقدرت شدن در سه محور نظامی، امنیتی و اقتصادی را ضروری خواند و گفت: ما امروز در عرصه نظامی ابرقدرت هستیم و هر کاری که اراده کنیم در منطقه می توانیم انجام دهیم.

وی افزود: خروج آمریکا از منطقه که رهبر معظم انقلاب فرمودند انتقام سخت ما در برابر ترور شهید سلیمانی است، به ثمر نشست بدون اینکه مواجهه و رویاروی نظامی جدی ای داشته باشیم.

رییس شورای قرارگاه راهبردی عمار حفظ جان امام زمان(عج) از ترور را لازم دانست و تأکید کرد: بنابراین ما باید در حفاظت و امنیت فیزیکی به نقطه ای برسیم که چنین شرایطی را برای حضرت به وجود آوریم؛ در این عرصه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید مهدی طائب بر لزوم حفظ جان امام زمان (عج) از ترور

تاکید مهدی طائب بر لزوم حفظ جان امام زمان (عج) از ترور