مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 17:102023-01-30فناوري

77 پروژه ارتباطی در استان بوشهر افتتاح می شود


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر گفت: در دهه فجر امسال 77 پروژه ارتباطی با اعتبار بیش از 171 میلیارد تومان در استان بوشهر افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی سملیان ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 77 پروژه ارتباطی با اعتباری بالغ بر 171 میلیارد تومان از جمله احداث و ارتقای سایت های ارتباطی شهری و روستایی، سرویس اینترنت نسل سوم و چهارم تلفن همراه و توسعه شبکه انتقال فیبرنوری در دهه فجر سال جاری به بهره برداری می رسد.

وی اضافه کرد: پنج پروژه از محل اعتبارات خدمات اجباری روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، طراحی، نصب و راه اندازی شد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر ادامه داد: 2 پروژه احداث سایت همراه نسل چهارم در روستاهای محرزی و کوهک کوچک و سه پروژه ارتقا سایت از نسل دوم به سوم (3G) در روستاهی عربی، کردلان و شول است.

اتصال 94 درصد روستاها به شبکه ملی اطلاعات سملیان افزود: با توجه به سیاست های کلان وزارت متبوع نسبت به واگذاری خدمات حوزه ارتباطی به بخش خصوصی، 72 پروژه ارتباطی با مشارکت شرکت ایرانسل، شرکت ارتباطات سیار (همراه اول) و مخابرات منطقه بوشهر طراحی، نصب و راه اندازی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

77 پروژه ارتباطی در استان بوشهر افتتاح می شود

77 پروژه ارتباطی در استان بوشهر افتتاح می شود