مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 17:102023-01-30سياسي

حضور دانشگاه شهید چمران اهواز در پروژه بین المللی سازی دانشگاه های ایرانی


رییس سابق دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به قدامات این دانشگاه در شش س ال گذشته، حضور در جمع شش دانشگاه ایرانی در قالب پروژه بین المللی سازی دانشگاه های ایرانی را از دستاوردهای دانشگاه شهید چمران اهواز برشمرد.

- ایسنا/خوزستان رییس سابق دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به قدامات این دانشگاه در شش س ال گذشته، حضور در جمع شش دانشگاه ایرانی در قالب پروژه بین المللی سازی دانشگاه های ایرانی را از دستاوردهای دانشگاه شهید چمران اهواز برشمرد.

دکتر غلامحسین خواجه در آیین تکریم و معارفه رییس دانشگاه شهید چمران اهواز که امروز (10 بهمن ماه) با حضور وزیر علوم در دانشکده علوم این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: جایگاه ویژه این دانشگاه در نظام آموزش عالی ایران با توجه به شرایط خاص آن در طول 60 سال گذشته ایجاب می کرد برنامه های آینده دانشگاه در قالب طرحی جامع به همراه راهکارهای اجرایی تهیه شود که به همین منظور برنامه راهبردی پنج ساله دانشگاه در بازه زمانی 1396-1400 تدوین شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسسنا، وی افزود: همچنین ارتقای جایگاه دانشگاه در جمع دانشگاه های کشور و دستیابی به مرتبه ای در خور که از نظر فعالیت های آموزش، پژوهشی و خدماتی بتواند جزو 10 دانشگاه جامع برتر کشور باشد، چشم انداز اصلی دانشگاه شهید چمران اهواز بود و در آن به ارزش هایی محوری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور دانشگاه شهید چمران اهواز در پروژه بین المللی سازی دانشگاه های ایرانی

حضور دانشگاه شهید چمران اهواز در پروژه بین المللی سازی دانشگاه های ایرانی