مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 16:502023-01-30اقتصادي

افراد پیشران حوزه اقتصادی در روستاها شناسایی می شوند


در راستای طرح توسعه و پیشرفت و آبادانی روستاها، افراد پیشران حوزه اقتصادی در روستاها شناسایی شده و بر روی انها سرمایه گذاری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس  مرتضی احمدی عصر امروز در جلسه توسعه و پیشرفت 15 روستای شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: در راستای اجرای طرح توسعه پیشرفت و آبادانی  110 روستای استان گلستان، تعداد هفت روستا در مرحله نخست در این طرح قرار گرفت و با رایزنی های انجام شده این تعداد به 9 روستا افزایش یافت.

وی تصریح کرد: در این روستاها هسته اولیه توسعه و پیشرفت شکل گرفته و مزیت هر روستا در حال بررسی و فعال شدن بوده که تاکنون در سه روستا فعالیت و مزیت اقتصادی ان شناسایی و آغاز شده است.

بخشدار مرکزی گنبدکاووس خاطرنشان کرد: برای موفقیت و توسعه واقعی روستاها، میبایست افراد پیشران در حوزه اقتصادی در روستاها شناسایی و بر روی انها سرمایه گذاری شود که در هفت روستای بخش مرکزی این کار انجام شده است.

وی ادامه داد: مهمترین درخواست این افراد برای توسعه فعالیت ها، دریافت تسهیلات بانکی بوده اما باید مرجع و دستگاهی برای معرفی این افراد مشخص شود.

15 روستای گنبدکاووس در طرح توسعه و پیشرفت  قرار دارد معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: در مرحله نخست 11 روستا در طرح توسعه و پیشرفت قرار گرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افراد پیشران حوزه اقتصادی در روستاها شناسایی می شوند

افراد پیشران حوزه اقتصادی در روستاها شناسایی می شوند