مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 15:552023-01-30سياسي

1200 واحد مسکونی تحویل مددجویان کمیته امداد خراسان رضوی می شود


مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر 1200 واحد مسکونی افتتاح و تحویل مددجویان کمیته امداد در سطح استان می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رضا سلم آبادی در خصوص اقدامات حوزه فرهنگی کمیته امداد خراسان رضوی در ایام الله دهه فجر اظهار کرد: در حوزه مسکن مددجویی و فعالیت های عمرانی در سال جاری 4000 مسکن مددجویی هدفگذاری شده که در دهه فجر 1200 واحد از این مسکن های مددجویی با حضور مسئولین محلی تحویل نیازمندان تحت پوشش خواهد شد.

مدیر کل کمیته امداد خراسان رضوی با بیان اینکه دو طرح تجمیعی ساخت مسکن در شهرک شهید رجایی با عنوان پروژه امام رضا (ع) در دو هکتار زمین در حال انجام است، افزود: دو هکتار نیز اخیراً واگذار شده است و حدود 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

همچنین یک پروژه مددجویی مسکن در پنجتن در حال اجراست.

وی ادامه داد: این نهاد همراه با همه مردم، دستگاه ها، سازمان ها و… در جهت هر چه با شکوه تر برگزار شدن دهه مبارک فجر تلاش می کند و با توجه به اینکه این نهاد با فرمان امام راحل 22 روز بعد از 22 بهمن سال 57 شکل گرفت نشان از نگاه ویژه امام راحل به کمیته امداد و فعالیت های مردمی است، تلاش کرده ویژه تر در این خصوص گام بردارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1200 واحد مسکونی تحویل مددجویان کمیته امداد خراسان رضوی می شود

1200 واحد مسکونی تحویل مددجویان کمیته امداد خراسان رضوی می شود