مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 15:352023-01-30فرهنگي

300 میلیون تومان جایزه در جشنواره سرود رضوی اهدا می شود


مدیرعامل بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) گفت: استان گلستان میزبان بیستمین دوره جشنواره سرود رضوی است و علاقه مندان تا 28 اسفند ماه فرصت ارسال اثر به جشنواره را دارند.

- ایسنا/گلستان مدیرعامل بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) گفت: استان گلستان میزبان بیستمین دوره جشنواره سرود رضوی است و علاقه مندان تا 28 اسفند ماه فرصت ارسال اثر به جشنواره را دارند.

مرتضی سعیدی زاده بعدازظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان با اشاره به اینکه بیستمین دوره جشنواره رضوی امسال به میزبانی گلستان برگزار می شود، اظهار کرد: ماموریت بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) احیای فرهنگ اهل بیت در زیست بوم ایران اسلامی و جهان اسلام است.

مدیرعامل بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا با اعلام اینکه مردم ما در 19 دوره پیشین جشنواره در مجموع 8 میلیون و 500 اثر پیشکش آستان قدس رضوی کردند، افزود: جشنواره امام رضا (ع) (رضوی) عمومی ترین جشنواره فرهنگی کشور است که از همه ظرفیت ها برای عرض ارادت به ساحت امام رضا(ع) استفاده می کند.

وی با تاکید بر اینکه ما به دنبال تخصصی کردن جشنواره رضوی به این معنا که صاحبان قلم و اندیشه جریان جشنواره را تایید و عموم مردم از آن بهره مند شوند هستیم، ادامه داد: شورای سیاست گذاری جشنواره متشکل از وزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 میلیون تومان جایزه در جشنواره سرود رضوی اهدا می شود

300 میلیون تومان جایزه در جشنواره سرود رضوی اهدا می شود