مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 15:252023-01-30سياسي

پیشنهاد ایجاد 100هکتار گلخانه برای یافتن راه حل بومی و هوشمندسازی


مشاور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان گفت: به وزارت جهاد کشاورزی برای اختصاص 100 هکتار گلخانه برای یافتن راه حل های بومی سازی، هوشمندسازی و .

- .

در کشاورزی پیشنهاد داده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دکتر علیرضا خاکدامن سرپرست دفتر حوزه ریاست معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری امروز در نشست کشت و صنعت های بزرگ با محوریت بهره وری و تبیین نظام مالی که در محل معاونت علمی برگزار شد، با تاکید بر اینکه ضروری است در دانش بنیان شدن حاکمیت کشور نقش ایفا کنیم، گفت: ما باید از کیان شرکت های دانش بنیان حمایت کنیم.

سرپرست دفتر حوزه ریاست معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری عنوان کرد: رویکرد جدید معاونت علمی ورود به همه حوزه های مبتلا به برای دولت است که می توانیم با همکاری بخش خصوصی و تدوین استانداردهای لازم راه حل هایی برای رفع مشکلات کشور ارائه دهیم.

مشاور معاونت علمی با تاکید بر اینکه در این دوره از معاونت تئوری دولت کوچک مطرح است، گفت: دولت به واسطه مشکلاتی که دارد نمی تواند بسیاری از مسائل را حل کند.

از این رو معاونت علمی درصدد است کلان مساله هایی را با قابلیت ارائه پک های راه حل مبتنی بر اصول دانش بنیان ارائه کند تا مشکلات کشور و دولت به این واسطه مرتفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد ایجاد 100هکتار گلخانه برای یافتن راه حل بومی و هوشمندسازی

پیشنهاد ایجاد 100هکتار گلخانه برای یافتن راه حل بومی و هوشمندسازی