مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 15:152023-01-30سياسي

خود باوری بانوان ایرانی پس از پیروزی انقلاب اسلامی


نماینده ولی فقیه در استان گیلان با اشاره به خودباوری بانوان ایرانی پس از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: حجاب زنان جامعه اسلامی برای دشمن قابل تحمل نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله رسول فلاحتی ظهر دوشنبه در مراسم تجمع بزرگ دختران انقلاب در رشت با بیان اینکه شیوه های تربیت در جامعه تغییر کرده است، افزود: دختران و پسران جوانی که به سن ازدواج می رسند و همسر انتخاب می کنند، باید روش های جدید همسرداری، تربیت فرزند و زندگی مشترک را بیاموزند.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه شیوه های تربیت در آموزه های دینی و اسلامی بیان شده و قرآن کریم و روایت ائمه اطهار (ع) نیز روش های مختلف را به جامعه آموخته است، گفت: مسئولان حوزه تربیت و فرهنگ وظیفه دارند این مسائل را عملی کنند البته آموزش و پرورش و اساتید دانشگاه ها نیز در این حوزه دغدغه دارند و قانون هم وجود دارد اما بعضی کارگزاران و عمل کنندگان به این قوانین نمی دانند که در برخی موارد چطور عمل کنند.

وی به وجود دختران و بانوان با ادب در گفتار و رفتار در سرتاسر ایران و گیلان اشاره و بیان کرد: این دختران در میدان های مختلف حمایت از انقلاب اسلامی و ارزش ها حضور دارند و در گیلان نیز چنین دخترانی داریم که بسیار ارزشمند هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خود باوری بانوان ایرانی پس از پیروزی انقلاب اسلامی

خود باوری بانوان ایرانی پس از پیروزی انقلاب اسلامی