مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 15:102023-01-30فرهنگي

یزد آماده اکران فیلم فجر/ عابدی: نشاط اجتماعی اولویت جشنواره فیلم فجر است


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزدبا بیان این که سینماهای استان برای اکران فیلم های جشنواره فجر آماده است، گفت: هماهنگی های لازم برای تأمین و پخش فیلم های این دوره از جشنواره در سینماهای شهر یزد انجام شده است.

- احسان عابدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در گفت وگو با خبرنگار فارس از این استان، با اشاره به اهیمت برگزاری چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر، اظهار کرد: تحقق بیش از پیش شعار عدالت فرهنگی و ایجاد نشاط اجتماعی از جمله اولویت های اجرایی تعیین شده و در دستور کار در این رویداد فرهنگی و هنری است.

وی جشنواره فیلم فجر را یکی از مهمترین رویدادهای فرهنگی کشور دانست و افزود: برای تأمین و پخش فیلم های این دوره از جشنواره در سینماهای شهر یزد، هماهنگی های لازم از طریق سازمان سینمایی و تهیه کنندگان این فیلم ها انجام شده است.

عابدی در ادامه با بیان این که برگزاری جنشواره های فرهنگی هنری را فرصت مناسبی برای توسعه ظرفیت های کمی و کیفی جامعه هنری در استان یزد دانست و گفت: به زودی جدول نهایی برنامه اکران ها، از طریق سازمان سینمایی  تنظیم  و از طریق رسانه ها، در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: اکران فیلم های  چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر استان یزد از 17 لغایت 23 بهمن ماه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزد آماده اکران فیلم فجر/ عابدی: نشاط اجتماعی اولویت جشنواره فیلم فجر است

یزد آماده اکران فیلم فجر/ عابدی: نشاط اجتماعی اولویت جشنواره فیلم فجر است