مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 14:502023-01-30سياسي

72 هزار سالمند شناسنامه دار در ایلام زندگی می کنند


معاون سیاسی، امنیتی استانداری ایلام گفت: 72 هزار نفر سالمند شناسنامه دار در این استان زندگی می کنند که از خدمات مراکز درمانی بهره مند هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، محمدسبحان حسنی معاون سیاسی، امنیتی استانداری ایلام روز دوشنبه در نشست کارگروه فرهنگی زنان، خانواده و سالمندان این استان گفت: خانواده ها و مردم به طور جامع از خدمات رسانی دستگاه ها برای سالمندان آگاه نشده اند و در این راستا علوم پزشکی، بهزیستی، کمیته امداد، هلال احمر و بیمه سلامت با برگزاری جلسات هم افزایی ضمن استفاده از توان همدیگر، خدمات خود به سالمندان را به اطلاع جامعه هدف خود برسانند.

وی افزود: حمایت و غربالگری از سالمندان در مراکز نگهداری و منازل، انجام تست های بیماری رایگان با حضور کارشناسان سلامت از جمله خدمات ویژه سالمندان توسط دستگاه های هدف از جمله بهزیستی، کمیته امداد و دانشگاه علوم پزشکی عنوان کرد.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام بیان کرد: از دیگر نیازهای سالمندان تامین داروهای مصرفی این قشر است که با مشارکت جمعیت هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی اقلام دارویی این افراد تامین می شود.

حسنی گفت: با توجه به بافت فرهنگی و اجتماعی استان، از مجموع کل سالمندان تنها تعداد 65 نفر در مراکز نگهداری بهزیستی نگهداری می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

72 هزار سالمند شناسنامه دار در ایلام زندگی می کنند

72 هزار سالمند شناسنامه دار در ایلام زندگی می کنند