مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 14:302023-01-30سياسي

آموزش و آگاه سازی بهترین روش برای توسعه است


فرماندار اردبیل با اشاره به اینکه آموزش و آگاه سازی بهترین روش برای توسعه، بویژه توسعه گردشگری است، گفت: جهاددانشگاهی با توانمندیهایی که دارد می تواند در راستای رفع خلاهای شهرستان بویژه در زمینه گردشگری اقدام و برنامه دهد.

- سید محمد اعتماد اعجازی 10 بهمن در نشست مشترک با رییس جهاددانشگاهی اردبیل، تصریح کرد: با توجه به تجربیات جهاددانشگاهی اردبیل در زمینه گردشگری فرمانداری آماده عقد تفاهم نامه با این نهاد علمی – فرهنگی با هدف رفع خلاء های موجود در سطح استان است.

فرماندار اردبیل همچنین فعالیت های انجام شده در زمینه اشتغال زایی در قالب طرح ملی مشاغل خانگی توسط جهاددانشگاهی استان اردبیل، گفت: جهاددانشگاهی می تواند در قالب تفاهم نامه همکاری بررسی های لازم را در زمینه اشتغال زایی زنان سرپرست خانوار به صورت مشاغل خانگی در حاشیه شهر اردبیل انجام دهد تا برنامه ریزی لازم در خصوص اقدامات اولیه به عمل آید و فرمانداری اردبیل برای ارائه وام های مورد نیاز نیز برنامه ریزی لازم را خواهد کرد .

وی کارهای انجام شده در بخش های مختلف جهاددانشگاهی را قابل تقدیر عنوان کرد و ادامه داد: برای آگاهی عموم مردم از این دستاوردها باید در قالب نمایشگاه و یا تبلیغات رسانه ای این فعالیت های به اطلاع مردم برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش و آگاه سازی بهترین روش برای توسعه است

آموزش و آگاه سازی بهترین روش برای توسعه است