مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 14:252023-01-30اقتصادي

افتتاح 102 کلاس درس همزمان با دهه فجر در استان گیلان


مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس گیلان از افتتاح 102 کلاس درس در ایام الله دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: برای افتتاح این پروژه ها بیش از 117 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی دقیق ظهر دوشنبه در نشست با فرماندار آستارا اظهار کرد: خیرین مدرسه ساز در گیلان تاکنون یک هزار و 598 کلاس درس در این استان برای تحصیل آینده سازان احداث کرده اند.

وی با بیان اینکه 102 کلاس درس با زیربنای 9 هزار 911 متر مربع در ایام الله دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد، افزود: برای افتتاح این پروژه بیش از 117 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

به بهره برداری می رسد.

دقیق با اشاره به اینکه یک هزار و 598 کلاس درس در 381 فضای آموزشی با زیربنای بیش از 12 هزار مترمربع توسط خیرین استان ساخته شده است، تصریح کرد: طی چهار سال گذشته 60 درصد فضاهای آموزشی در استان با مشارکت خیرین احداث شده است.

مدیرکل نوسازی مدارس گیلان ادامه داد: هم اکنون بیش از 50 فضای آموزشی در گیلان با مشارکت خیرین در دست احداث است ضمن اینکه تمام پروژه های افتتاح شده هفته دولت امسال نیز با مشارکت خیرین ساخته شده اند.

وی با بیان اینکه به جز اشخاص حقیقی سایر نهادها برای ساخت واحدهای آموزشی نیز همکاری دارند، افزود: هم اکنون ساخت 83 واحد آموزشی با 504 کلاس درس با همکاری بنیاد برکت در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 102 کلاس درس همزمان با دهه فجر در استان گیلان

افتتاح 102 کلاس درس همزمان با دهه فجر در استان گیلان